Live Help
 
 
Print siden

27-07-2017 - Langsom maillevering på GN25/Smartermail


En endnu ukendt fejl gør, at mails i øjeblikket leveres med en del forsinkelse til din postkasse på denne server.


Såvel Hardwareteknikere fra HP og Softwareteknikere fra Smartertools og vi selv arbejder på at identificere årsagen, og rette fejlen.

Vi beklager generne.

Opdatering 28/7 kl 7.00:
Teknikerne har gennemgået alt, og der er ikke konstateret fejl på hverken Hardware eller Software.
Fejlen/forsinkelsen opstod i forbindelse med en opdatering fra Microsoft, som de nu selv har udsendt en advarsel om, så den er nu fjernet igen, desværre uden den ønskede effekt. Teorien er, at der stadig kan være "rester" af opdateringen tilbage, et eller andet sted.

Vi holder nu på 2 heste.
Teknikerne arbejder videre på en løsning af problemet, og afventer pt. levering af ekstra cache til vores storagenetværk.
Sideløbende hermed vil der blive klargjort en ny mailserver, som alle bruger/data efterfølgende vil kunne flyttes over på.

Opdatering 28/7 kl 18.00:
Ny Hardware er installeret, og fintunes i øjeblikket.
Vi overvåger situationen nøje, før vi kan sige noget endeligt.

Opdatering 29/7 kl. 8.00:
Efter installation af ny hardware i går aftes, kører alt igen normalt - faktisk bedre.
Alle hængende mails er blevet leveret.

Status: Lukket


 
 


GULLESTRUP.NET APS
GADEGÅRDSVEJ 33
7400 HERNING
TLF: +45 88 70 72 00
Telefontid:
Ma - To Kl. 10.00 - 19.00
Fredag Kl. 10.00 - 16.00