Live Help
 
 
Print siden

Når jeg sender til mig selv, eller andre brugere på mit domæne, for jeg fejlmeddelelsen "Access not allowed"?

Det skyldes, at du sender via en "forkert mailserver", f.eks. din internetudbyders, og ikke den der hører til dit eget domæne. Dette opfattes af mange Spamfiltre som værende mistænkeligt, og derfor afvises dine mails.

Skift til mail.ditdomæne.tld (ditdomæne.tld udskiftes med det aktuelle domænenavn), husk afkrydsning i Min udgående mailserver kræver godkendelse, samt Brug samme indstillinger som til indgående.

Dermed undgår du også at få en højere spamscore hos ”fremmede” mailservere af samme årsag.

Har din udbyder blokeret port 25, kan du skifte portnummeret til port 26.

 

Du kan i øvrigt finde vejledninger til det hele her på supportsiderne.

 

Hvis du af en eller anden grund vil kunne sende gennem en anden SMTP-server, kan der laves en bypass for dit domæne, men det kan forøge spammængden




 
 


GULLESTRUP.NET APS
GADEGÅRDSVEJ 33
7400 HERNING
TLF: +45 88 70 72 00
Telefontid:
Ma - To Kl. 10.00 - 19.00
Fredag Kl. 10.00 - 16.00