Her har vi sammensat en række svar på de hyppigste spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål kan vi kontaktes gennem vores online supportsystem. Brug af kontrolpanelet (Windowshoteller) Brug af kontrolpanelet for Resellere Brug af kontrolpanelet (LinuxHoteller) Brug af kontrolpanelet for Resellere (Linuxhoteller) WEB FTP Mail Generelt Hvordan opsætter jeg min Mailklient? Hvordan laver jeg backup af mine mails? Min udbyder har blokeret port 25 - forbindelsen til serveren får timeout Hvorfor får man meddelelsen "Sender must IP resolve", når man sender til mig? Hvorfor får jeg fejlmeddelelsen "Access not Allowed" når jeg sender til en bruger på mit eget domæne? Hvorfor får jeg fejlmeddelelsen "5.7.1 Permission Denied" når jeg vil sende mail?
Merak Mailserver Hvorfor modtager jeg ikke de mails folk siger de sender? Hvad gør jeg, hvis jeg modtager spam?
SmarterMail Mailserver (Vejledningerne til Smartermail er stadig under udarbejdelse) Hvordan fungerer spamfiltret, og hvordan justerer jeg det? Kan jeg flytte de mails jeg allerede har modtaget i webmail hos en anden udbyder? Hvordan synkroniserer jeg kontakter og aftaler med Outlook og/eller min PDA eller mobiltelefon? Kan jeg importere kontakter fra en gammel udbyder og/eller fra Outlook?
Hvad er adressen på min Webmail? Første login på Webmail/Smartermail Hvordan logger jeg på Webmail? Læsning af mails i Webmail Sådan skriver og sender du mail i Webmail Brug af kontaktpersoner i Webmail Brug af kalender i Webmail Brug af opgaver i Webmail Oprettelse af RSS-feeds Læsning af RSS-feeds Oprettelse af foldere Brug af rapporter i Webmail Ændring af indstillinger Sådan opsættes autosvar Brug af indholdsfiltrering Brug af spamfilter Opsætning af betroede afsendere
Statistik Databaser Bestilling, betaling, opsigelse m.v.